خدمات

خدمات باربری شهران بار

ویژگی باربری نمونه ی تهران ،اتوبار شهران 

ما در باربری خود،همواره در تلاشیم که صفر تا صد پروسه ی اسباب کشی را آسان کنیم.

به همین جهت،خدماتی را ارائه می دهیم که میتوانید با خواندن این صفحه اطلاعات کافی در زمینه ی نحوه ی کار و خدمات شهران بار بدست بیاورید.

اسباب کشی

بسیاری از مردم حداکثر یک بار در طول زندگی خود،از خانه ای به خانه ی دیگر یا از دفتری به دفتر دیگر نقل مکان می کنند و به این دلیل است که می گوییم جابه جای یک فرایند پر زحمت است.

به همین منظور ما بهترین روش اسباب کشی داخل شهر تهران و شهرستان را برای شما توضیح می دهیم.

قبل از شروع اسباب کشی نکاتی را باید مد نظر بگیرید.

قبل از اسباب کشی و خدمات جا به جای منزلتان باید به این فکر کنید که آیا به تنهایی از پس اسباب کشی برمی آیید یا نیاز به کمک دارید؟در صورتیکه وقت آن را ندارید و یا شاغل هستید و توان و فرصت بسته بندی  کردن را ندارید میتوانید از شرکت های باربری  با تجربه کمک بگیرید.

شماره تماس

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۰۴

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۲۸

۰۲۱-۴۴۷۶۶۷۲۰

اتوبار شهران

برای شروع به جمع آوری کردن،بهتر است که اول از اتاق ها شروع کنیم و بعد به سراغ آشپزخانه ی پر چالش بروید.

لوازم های کم استفاده مثل لیوان و ظروف دیگر و بعضی لوازم برقی را بسته بندی کنید.در بین ظرف های شکستنی از لباس و یا پارچه استفاده کنید و بعد لوازم تزیینی را جمع آوری کنید.

بهتر است وسایلی که کاربردی برای شما ندارد و سالیان زیادی از آنها استفاده نکردید را بسته بندی نکنید و میتوانید بفروشید و یا به نیازمندی هدیه بدهید.این کار سرعت شما را بالاتر و جای کمتری در انباری و منزلتان اشغال می شود.

اسباب کشی درون شهری:شرکت باربری شهران بهترین خدمات اسباب کشی درون شهری را به شما ارائه می دهد و اثاثیه منزل و شرکت شما را با هزینه ی کاملا منصفانه انجام می دهد.

اسباب کشی برون شهری: اگر وسایل منزل و شرکت و حتی باری را میخواهید از تهران به سایر شهرها بفرستید،می توانید از باربری های مجاز و ثبت شده ای چون شهران بار در تهران خدمات بگیرید و اثاث خود را به راحتی و با کمترین هزینه و بهترین نیرو جهت حمل و نقل جا به جا کنید.

بسته بندی حرفه ای و سریع: بسته بندی مناسب مهم ترین مرحله قبل اثاث کشی است زیرا اگر کارتن های مناسبی استفاده نشود و درست بسته بندی نشوداحتمال خسارت و آسیب بسیار زیاد است ولی شرکت های باربری با استفاده از نیروی بسته بندی خود و استفاده از کارتن های درجه یک برای بسته بندی اقلام و لوازم بهترین خدمات را دراین زمینه ارائه می دهند.

انجام امور فنی قبل از ارسال ماشین : علاوه بر صرفه جوی در هزینه و بسته بندی،باربری های چون شهران بار،کارشناسان خود را همراه با تیم کارگران به محل اسباب کشی می فرستد تا بطور کامل همه جوانب جا به جای را مدیریت کند و درصورت نیاز مشتریان،لوازمی چون یخچال.لباسشویی و لوازم صوتی را راه اندازی کنند.

بیمه لوازم: وقتی یک شرکت باربری از خدمات حمل و نقل خود مطمئن باشد در تلاش خواهد بود تا اطمینان مشتریان خود را جلب کند.بیمه کردن لوازم به این صورت است که در صورت هرگونه خسارتی مثل شکستن یا آسیب به هر وسیله،شرکت باربری موظف است که خسارت وارده را جبران کند.

باربری و اتوبار شهران بار

باربری شهران با بیش از ۲۰سال تجربه در راستای حمل و نقل وبسته بندی در تمام نقاط تهران و سایر شهرها فعالیت دارد.

تیم اسباب کشی ما تشکیل شده ازکارشناسان فوق حرفه ای،مشاوران و پشتیبانی ۲۴ساعته،رانندگان و کارگران دارای کارت سلامت ،انواع ماشین های باری بزرگو کوچک و نیروی بسته بندی حرفه ای در تمام روزهای هفته از خدمات مهم ما می باشد.

باربری شهران با مجوز رسمی از اتحادیه جزء مطمئن ترین و منصف ترین باربری در تهران می باشد.

جهت دریافت تعرفه های باربری با شماره های ما تماس بگیرید.

برترین ویژگی خدمات شهران بار

خدمات باربری،بسته بندی،اسباب کشی در تهران_غرب:صادقیه کوهک  پونک  شهرزیبا  شهرک گلستان  شهران منطقه ۲۲  جنت آباد و همچنین کلیه مناطق کرج گوهر دشت  اندیشه  مهر شهر  عظیمه و سایر شهرها و شهرستان ها انجام می گردد.

بسته بندی لوازم منزل

کلیه اثاثیه منزل و ادارات اعم از:کمد.گاوصندوق.تردمیل.پیانو.بوفه های سنگین.ظروف آشپزخانه.کتابخانه های کوچک و بزرگ.انواع یخچال ها و کلیه تجهیزات شرکتی و…با دقت بالا بسته بندی می شوند.

بسته بندی لوازم اداری

تخصصی ترین بسته بندی ها توسط باربری شهران در غرب تهران بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی پذیرفته می شود.

ما با در اختیار داشتن نیروی با سابقه کاری بالا بصورت حرفه ای  و اصولی بسته بندی اثاثیه منزل و محل کارتان را به عهده میگیریم.

کلیه افراد فعال در شرکت ما آموزش دیده و دارای کارت سلامت می باشند.

حمل اثاثیه منزل در تهران شهران بار

خدمات  باربری بصورت ۲۴ساعته حتی در ایام تعطیل پذیرفته می شود.

تمامی بسته بندی اصولی،بیمه کاملا رایگان،ارسال بار و اسباب کشی از تهران به شهرها انجام و طبق نیاز و حجم بار بهترین ماشین ها فرستاده می شود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!