هزینه اسباب کشی در تهران و شهرستان

باربری شهران
باربری در سطح تهران
بزرگترین باربری غرب تهران_شهران بار

هر آنچه که باید از هزینه حمل بار و اسباب کشی بدانید!

 امروزه ،خدماتی که باربری ها ارائه میدهند، روند حمل و نقل را راحت کرده است .اما برای صاحب بار علاوه بر آرامش و راحتی اثاث کشی،هزینه ی بار ،مهمترین عامل جابجایی میباشد.در ادامه، قصد داریم به این موضوع بپردازیم تا علل موثر بر نرخ نهایی را بشناسید..

یکی از عوامل مهم در هزینه ی باربری و اسباب کشی ،فاصله می باشد.هرچه مسافت مبدا تا مقصد بیشتر باشد،و زمان بیشتری صرف رسیدن به مکان جدید شود ،بر بروی قیمت نهایی تاثیر می گذارد.

وانت ،مینی خاور ،خاور ،کامیون ،هیوندا ،ایسوزو…از جمله ماشین های باری هستند که در اسباب کشی مورد استفاده قرار میگیرد و هریک ،قیمت خاصی دارند.توجه داشته باشید، ماشینی انتخاب کنید که وسایلتان در آن جا شود.بعنوان مثال:اگر لوازمتان کم حجم و هست از وانت بار و اگر زیاد و سنگین و طویل هستند حتما از ماشین های بزرگتر استفاده کنید.

هزینه ی هر کارگر حمل بار و بسته بندی توسط اتحادیه تعیین میشود. هرچه وسیله بیشتری برای جابه جایی داشته باشید به کارگر و نیروی کار بیشتری نیاز دارید و  هزینه ی اسباب کشی چه در سطح تهران و یا سایر شهرستان ها بیشتر میشود. ناگفته نماند که برخی از مشتریان برای کم کردن هزینه،تعداد کارگر کمتری میگیریند،درصورتیکه که کم شدن کارگر زمان اسباب کشی را طولانی تر میکند و هزینه اضافه میشود.

زمان مناسب و استاندارد برای اثاث کشی منزل،ادارات،شرکت ها و جهیزیه عروس ویا هرنوع باری بطور معمول ۳ساعت میباشد. در اصل،  ماشین برای یک سرویس سه ساعته ،حمل بار و تخلیه .و در بعضی جابه جایی ها هم بصورت ساعتی هم در باربری شهران واقع  در غرب تهران انجام پذیر میباشد.

شرکت حمل و نقل شهران بار ارائه دهنده خدمات بسته بندی انواع لوازم در تهران و اراسال آن به کرج _حومه و شهرستان ها می باشد.اگر بدنبال یک شرکت باربری مطمئن و کاربلد در زمینه بسته بندی هستید میتوانید چشم بسته مارا انتخاب کنید.اتوبار شهران در پک کردن و بسته کردن وسایل از کارتن های ضخیم و مقاوم ،ضربه گیر های باکیفیت و چسب های محکم استفاده میکند. خدمات صفر تا صد بسته بندی،روی هزینه نهایی تاثیر گذار خواهد بود.

تاثیر اقلام سنگین بر هزینه اسباب کشی در تهران و شهرستان

حمل وسایل سنگین منزل مانند: یخچال ۱۸فوت به بالا و ساید بای ساید ،تردمیل ،گاوصندوق و..هزینه جداگانه ایی از سایر لوازم دارند.

اگر ساختمانی بدون آسانسور باشد و یا را پله کوچک باشد و جا به جایی به سختی انجام گیرد ،قطعا هزینه ی اضافی تعلق میگیرد. هزینه حمل بار از طبقه اول به اول کمتر است از جابجاکرد بار از طبقه دوم به چهارم ،و بدون آسانسور.

نکته مهم:اگر ماشین اسباب کشی بدلیل تنگ بودن کوچه نتواند جلوی درب منزل بارگیری و تخلیه کند و کارگران پیاده روی داشته باشند، و زمان بیشتری ببرد،قطعا به نرخ اولیه اضافه میشود.

شرکت حمل و نقل و باربری شهران

شهران بار از سال ۱۳۸۰ کار خود را بصورت قانونی و حرفه ای شروع و در حال حاضر ،با سابقه و تجربه بالا و با مجوز رسمی و دولتی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز میباشد. خدمات ۲۴ ساعته _قیمت مناسب _ مشاوره رایگان_را از ما بخواهید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *