بسته بندی و حمل یخچال

نحوه حمل و بسته بندی یخچال ساید بای ساید در هنگام اسباب کشی،از اهمینت و حساسیت بالایی برخوردار است که کوچکترین ضربه ممکن است باعث خرابی آن شود.

بسته بندی و حمل یخچال

حمل یخچال ساید بای ساید در اثاث کشی:

با توجه به گرانی لوازم منزل،علی الخصوص یخچال؛برای جابه جایی حتما باید از پرسنل آموزش دیده و جرفه ای کمک گرفته شود.این یخچال ها بدلیل بزرگ بودن و ظرافتی که بکار برده شده،برای جلوگیری از آسیب حین حمل آن از راه پله و جلوگیری از تو رفتگی.خط و خش و قر شدن آن باید از کارتن های ضخیم و پتو استفاد کرد.

برای حمل این وسیله باارزش علاوه بر کارگران ماهر برای حمل،از دیگر ترفند هایی که شرکت حمل و نقل شهران بار  در غرب تهران بصورت کاملا تضمینی انجام میدهد،باز  و بستن  درب ساید هنگام جابه جایی برای جلوگیری از خسارت و سبک شدن یخچال حین حمل آسان بکار گرفته است.

کارگر فنی باربری،بعد از جاگذاری ساید،در آشپزخانه ؛مجددا درب ؛پیچ ها و سوکت را در جای درست و دقیق خود قرار  میدهد. توصیه میشود که حداقل بمدت ۸ساعت یخچال بدون حرکت بوده و بعد از طی شدن این زمان به برق زده شود.

بسته بندی و حمل یخچال

نکات مهم جابجایی یخچال(شهران بار)

  • یخچال باید بصورت عمود حمل شود
  • از روشن کردن یخچال به مدت ۸ ساعت خودداری کنید.
  • هنگام حمل یخچال ساید،حتما درب ها را باز کنید زیرا درب آن حساس ترین قسمت میباشد و خیلی زود باعث غر شدگی میشود.میانگین وزن این نوع یخچال ۲۰۰الی ۲۵۰کیلوگرم میباشد که ۴۰%وزن آن درب ساید بای ساید ها هستند.که باز کردن آن در امر حمل و بسته بندی باعث سبک شدن و سهولت کار میشود.
  • برق شهر دارای نوسانات شدیدی می باشد،لذا برای جلوگیری از سوختن یخچال،حتما از محافظ استفاده کنید.
  • اگر حین حمل یخچال بصورت عمودی و یا حداکثر با زاویه ۴۵درجه حمل شده(۸تا۱۰ساعت)بعد از حمل میتوان روشن کرد.اما ،اگر بنا به دلایلی چون ارتفاع راه پله و یا آسانسور مجبور به جابجایی یخچال بصورت افقی شده اید،حتما ۲۴ساعت یخچال را خاموش نگه دارید،اینکار باعث میشود که مایع داخل لوله ها وارد کمپرسور شود و یخچال بسوزد.
  • بیست و چهار ساعت قبل از اسباب کشی یخچال را خاموش کنید.

!!!توجه کنید که درصورت رعایت نکردن این نکات و روشن کردن سریع یخچال؛شهران بار هیچ مسولیتی در قبال سوختن یخچالتان نمیپذیرد.پس نکات مهم استفاده از یخچال بعد از حمل راه بادقت رعایت کنید.!!!

حمل و بسته بندی یخچال

حمل انواع یخچال های ۱۸ فوت.معمولی و ساید بای ساید توسط کاگران حرفه ای و ورزیده ،همراه با انواع ماشین های باربری چون(خاور.ایسوزو.هیوندا.کامیونت.نیسان)انجام میشود.

تعداد ماشین و کارگر برای حمل و اسباب کشی بدون محدودیت افراد و وسیله نقلیه در باربری شهران بار امکان پذیر می باشد.

دقت داشته باشید،در زمان درخواست سرویس جهت اسباب کشی گول هزینه های پایین را نخورید!

به علت اهمیت بالا در باربری و حمل اثاث مخصوصا یخچال ساید.تردمیل گاوصندوق و پیانو و… حساسیت بالایی نسبت به جابه جایی دارد که انتقال این نوع وسایل فقط و فقط توسط نیروی باتجربه و کاربلد و هماهنگ در کار گروهی باید صورت بگیرد.پس فریب هزینه های کمی که بعضی باربری های بدون مجوز میگویند را نخورید زیرا در کار خود وارد نبوده و درصورت خسارت هیچ هزینه ای را تقبل نمیکنند و حتی بخاطر کار غیر قانونی و ثبت نشده در صنف باربری،شکایتی از جانب مشتری به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید.

شماره تماس

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۲۸

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۰۴

۰۹۱۲-۶۰۱۴۷۰۹

برای جابه جایی یخچال به چه تعداد کارگر نیاز است؟

تعداد نیروی اسباب کشی بخصوص یخچال،بستگی به وزن. ابعاد. دارد و اینکه از راه پله باید حمل شود و یا از طریق آسانسور حمل بار،جابه جا کرد.حداقل ۲نفر و حداکثر در مواقع سخت تر۴نفر.

چند ساعت بعد از جابه جایی میتوان یخچال را به برق زد؟

توصیه میشود اگر یخچال بصورت عمودی جابه جا شده(بین۸تا۱۰ساعت)و اگر بصورت افقی بوده حداقل۲۴ساعت زمان داده شود و بعداز گذراندن زمان  ذکر شده ،روشن کرد.

هزینه حمل یخچال چقدر است؟

هزینه یخچال،برحسب وزن.تعداد کارگر.و تعداد طبقات متغییر می باشد.برای اطلاع دقیق،با شهران بار تماس بگیرید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!