باربری سعادت آباد

باربری سعادت آباد

شرکت باربری و حمل و نقل سعادت آباد زیر مجموعه ی قدیمی ترین اتوبار در غرب (شهران بار) با بیش از ۲۰سال تجربه ، در زمینه اسباب کشی فعالیت دارد. ما برای عزیزانی که قصد جابه جایی در این محدوده دارند ، خدمات اثاث کشی باکیفیت و با استفاده از به روز ترین ماشین های باری را همراه با رانندگان مطمئن و کارگران کاربلد را ارائه میدهیم.

باربری شهران
اتوبار باربری شهران (سعادت آباد)

ما صفر تا صد اسباب کشی را بدون محدودیت ، با بالاترین کیفیت در خدمات  انجام می دهیم.

منظور از بیمه بار در برخی باربری ها ؛ یعنی بار شما از زمان ورود به داخل خودروی حمل تا زمان تخلیه بیمه شود.باربری سعادت آباد برای جلوگیری از هرگونه خسارت؛ بارهای مشتریان خود را بیمه میکند.

ما برای ارائه سرویس ، از خودروهای متنوعی نسبت به نیاز مشتریان استفاده میکنیم.از جمله ماشین های حمل بار در باربری ما : خاور . مینی خاور . ایسوزو . هیوندا . وانت نیسان می باشد. تمامی خوردروها دارای ابعاد استاندارد و معاینه فنی معتبر جهت حمل بار، علاوه در غرب تهران به سایر شهرستان ها انجام پذیر می باشد.

خدمات باربری سعادت آباد

بسته بندی اثاثیه

اگر بدنبال شرکت مناسب در محله سعادت آباد جهت بسته بندی بارتان برای جابه جایی میگردید، شهران بار در باربری غرب تهران درخدمت شماست تا بهترین ها را به شما عزیزان ارائه دهد.

ویژگی های بسته بندی شرکت ما:

  • کلیه اسباب و لوازم منزل اعم از خرده بار، کمد. فرش . تابلو . ظرف های حساس . تلوزیون و وسایل بزرگ (یخچال های ساید . تردمیل .پیانو . گاو صندوق و.. بصورت حرفه ای بسته بندی میشود.
  • بسته بندی انواع لوازم ادارای . تجهیزات پزشکی و مدارس بدون محدودیت در ارسال نیرو جهت حمل پک کردن لوازم.
  • ارائه انواع کارتن های بسته بندی در ابعاد بزرگ و کوچک و مقاوم ، انواع مشماهای حباب دار و کارتن های مخصوص لباس با قیمت مناسب جهت تسریع کار در اسباب کشی.
باربری شهران
شهران بار علاوه بر باربری سعادت آباد ، شعبات فعال دیگر دارد؟

بله. علاوه بر باربری سعادت آباد زیر مجموعه های دیگر هم زیر نظر شهران بار و شعبات دیگر شرکت میباشند.