باربری بلوار فردوس

باربری مرزداران

باربری بلوار فردوس یکی از زیر مجموعه های شهران بار در غرب تهران است.این شرکت حمل بار دارای مجوز رسمی از اتحادیه می باشد.در این باربری خدمات مهمی شامل:بسته بندی ،اثاث کشی با بیمه نامه معتبر و بارنامه دولتی ارائه میگردد.

پیدا کردن یک شرکت باربری خوب که تمامی خدمات اسباب کشی را ارائه دهد کار بسیار دشواری است. متاسفانه تعداد بسیار زیادی از اتوبارهای غیر رسمی فعالیت میکنند که خدمات مناسبی  را به مشتریان ارائه نمیدهند و هزینه زیادی را دریافت میکنند.برای جلوگیری از خسارت های زیان بار و نقل و انتقال اشتباه باید از باربری های ثبت شده و مطمئن کمک گرفت.

بسته بندی اثاثیه ، باربری بلوار فردوس

جمع آوری و بسته بندی اسباب و جابه جایی آنها به تنهایی کار دشواریست ،زیرا برای انجام این کار باید از نفرات بیشترو کار بلد در جهت حمل بار کمک گرفت تا انتقال و پک کردن وسایل راحت . سریع و ایمن انجام شود.

 

حمل بار اثاثیه ،باربری بلوار فردوس

اتوبار باربری شهران در تمام مناطق و محدوده های غرب تهران _ شرق تهران _ شمال تهران _ جنوب تهران _ کرج و حومه و ارسال بار از تهران به شهرستان  به صورت  کاملا حرفه ای در انتقال اثاثیه عرضه می کند.

ما نسبت به سایر شرکت های حمل بار از مزیت های منحصر به فردی از جمله :

  • پشتیبانی۲۴ ساعته
  • بیمه انواع بارها کاملا رایگان
  • بارنامه دولتی
  • قیمت پایین تر از نرخ اتحادیه
  • ارسال بار به شهرستان همراه با نیروی بارچین
  • ماشین های به روز و بزرگ (ایسوزو . هیوندا.وانت پراید.مینی خاور و…)برخورداریم
باربری مرزداران

فقط با یک تماس ،قیمت ها را مقایسه کنید.!با باربری بلوار فردوس زیرمجموعه شهران بار ، خدمات اسباب کشی ، بسته بندی ، و حمل بار خود را به ما بسپارید.

وانت بار (بلوار فردوس)

خدمات وانت بار برای بارهای کم حجم کاربرد دارد.بعلت درخواست بالای وانت در محدوده صادقیه و بلوار فردوس برای اثاث کشی و حمل بار و هم برای افرادی که کالایی را خریداری میکنند و تمایل به حمل آن را دارند نیسان بار را در خدمات خود بصورت تخصصی برای مشتریان ارائه میدهیم.