آماده شدن قبل از اسباب کشی

آماده شدن قبل از اسباب کشی

آماده شدن قبل از اسباب کشی

مرتب کردن

اسباب کشی بهترین زمان برای مرتب کردن وسایلتان و هر چیزی را که در بین آن ها دیگر احتیاج ندارید، می توانید اهدا کنید یا بازیافت نمایید. این کار باعث صرفه جویی در زمان جا به جایی و فضای بیشتر را روی کامیون اسباب کشی ، به شما می دهد.

لوازم بسته بندی تهیه کنید

وقتی که وسایل بسته بندی خود را تهیه می کنید، تصور خیلی بهتری از مقدار وسایل جابه جایی به دست می آورید و هم با انجام این کار پیش از آن که به روزهای پایانی اسباب کشی برسه متوجه کم و کاستی لوازم بسته بندی خود می شوید و همین کار موجب کاهش استرس و اتلاف وقت می شود. اضافات لوازم بسته بندی خود را می توانید اهدا یا بازیافت کنید .

 

بسته بندی

زمان برترین بخش فرآیند جابجایی، بسته بندی است . با این حال، پیروی از این هک های بسته بندی به کاهش استرس و کارآمدتر شدن فرآیند کمک می کند .

یک کیف لوازم ضروری را بسته بندی کنید

روز بسته بندی پر هرج و مرج خواهد بود، بنابراین با چیدن و جدا کردن لوازم ضروری خود شروع کنید. فقط مواردی را که در حین جابجایی و بلافاصله پس از رسیدن به مکان جدید به آنها نیاز دارید. اقلام موجود در کیف لوازم ضروری شما باید شامل موارد زیر باشد :

اسناد مهم

داروها

شارژرها

لوازم بهداشتی اولیه

تعویض لباس

و هر چیز دیگری که ممکن است برای چند روز اول در خانه جدید خود نیاز داشته باشید.

لباس هایتان را در کشوهای کمد خود نگه دارید

کشوهای خود را خالی نکنید، لباس ها و وسایل نشکن داخل کمد شما را می توان با این ترفند به راحتی جابجا کرد. کمد ها را با چسب نواری پهن بپیچید تا از افتادن کشوها حین جابجایی جلوگیری نمایید. وقتی به خان جدیدتان رسیدید چسب هارا باز کنید و کمد های شما آماده ی مرتب شدن و چیدمان هستند.

لباس ها را روی چوب لباسی بگذارید

گذاشتن لباس هایتان روی چوب لباسی، جابجایی و چیدمان آن ها را در خانه جدیدتان آسان میکند. آنها را در پنج یا شش چوب لباسی دسته بندی کنید (بسته به حجیم بودن لباس) و آنها را در کیسه های زباله بزرگ بپیچید. از طرف دیگر، از یک جعبه کمد، که شامل یک میله آویز فلزی است، برای نگه داشتن چند چوب لباسی با لباس استفاده کنید. سپس، هنگامی که به خانه جدید خود رسیدید، لباس های خود را مستقیماً داخل کمد جدید خود ببرید.

وسایل را جمع کن

چمدان برای بسته بندی و حمل ساخته شده است، بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید. از چمدان ‌ها برای بسته ‌بندی وسایلی که به راحتی در جعبه‌ ها حمل نمی ‌شوند یا برای نگهداری اشیای قیمتی و حجیم استفاده کنید. از حوله و ملحفه به عنوان مواد بسته بندی استفاده کنید، با استفاده از ملحفه و حوله به عنوان روکش در هزینه بسته بندی مواد صرفه جویی کنید. روکش حباب دار گران است و به مقدار زیادی از آن نیاز خواهید داشت. در عوض، از حوله ها و ملحفه های خود برای بسته بندی وسایل شکستنی مانند ظروف، قاب ها، لامپ ها و موارد دیگر استفاده کنید .

عکس گرفتن

از سیم ‌کشی پیچیده در پشت سیستم‌ های سرگرمی و الکتریکی خود عکس بگیرید تا پس از جابجایی، نحوه تنظیم آن را به خاطر بسپارید. همین امر در مورد هر چیزی که برای حرکت باید جداسازی کنید نیز صدق می کند. همچنین، گرفتن عکس از هر چیز شکننده یا با ارزشی که در حین حمل و نقل گم شود یا آسیب ببیند، ایده خوبی است. هنگامی که شما نیاز به درخواست بیمه دارید، تصاویر بسیار ارزشمند خواهند بود.

جعبه کد رنگ

با کمی برنامه ریزی در زمان چیدمان خانه جدید خود صرفه جویی کنید. برای کد رنگی جعبه های خود می توانید از ماژیک یا برچسب های رنگی مختلف استفاده کنید. با اختصاص یک رنگ برای هر اتاق شروع کنید. سپس هنگام بسته بندی جعبه ها را برچسب بزنید. هنگامی که به خانه جدید خود می رسید، می توانید به سرعت تشخیص دهید که هر جعبه به کجا تعلق دارد .

روز حرکت

روز حرکت به سرعت فرا می رسد و ممکن است مجموعه ای از استرس ها و چالش های خاص خود را ایجاد کند. این نکات را دنبال کنید تا به آرامی آن کمک کنید.

هیدراته بمانید و خوب بخورید

یک کولر را با نوشیدنی ‌ها و مواد غذایی بسته ‌بندی کنید که به حفظ قدرت شما در طول روز کمک می ‌کند. آن را در جایی نگه دارید که مانعی برای آن نباشد و مطمئن شوید که تصادفاً روی کامیون در حال حرکت قرار نگیرد.

یک مجموعه برنامه برای کودکان خردسال و حیوانات خانگی داشته باشید.

برای روزه جابجایی برنامه خاص برای کودکان یا حیوانات خانگی خود ترتیب دهید. تمام فعالیت ها باعث استرس حیوانات شما می شود و به احتمال زیاد بچه ها خسته خواهند شد. با ایجاد ترتیبات جایگزین برای آنها، خود را از استرس نجات دهید.

اتمام بسته بندی حداقل یک روز قبل

روز جابجایی به اندازه کافی شلوغ خواهد بود، بنابراین با بسته بندی زودتر شروع کنید و سعی کنید قبل از اینکه باربرها برای بارگیری کامیون ظاهر شوند، آن را ببندید. تمرکز شما باید برای اینکه مطمئن باشید همه ی جعبه ها و بسته بندی ها داخل کامیون باربری قرار میگیرد، باشد. اینجوری یک اسباب کشی و جابجایی راحت و آُن و بدون استرس خواهید داشت، البته همراه با کادری مجرب.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!