حمل اثاثیه منزل غرب تهران

شهران بار

حمل اثاثیه منزل غرب تهران

ویژگی کارگران در شهران بار

حمل اثاثیه منزل نگرانی هایی بابت خسارت به بار را دربر دارد،شما با بهره گیری ازکارکنانی برای اسباب کشی و جا به جای وسایل که از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشد میتوانید بخش بزرگی از نگرانی و استرس خود را در مدت نقل مکان کم کنید.

بعضی از لوازم سنگین در زمان اثاث کشی مانند:یخچال ساید.گاز.تردمیل و..نیاز به افرادی با تجربه و ورزیده دارد.کارگران در کار باید:

دارای قدرت بدنی بالا برای حمل وسایل باشند.

متخصص و حرفه ای بوده

از تجهیزات باکیفیت جهت بسته بندی و چیدمان بار استفاده کنند.

وقت شناس باشنمد.

تجربه کافی جهت حمل و ارسال بار از تهران به شهرهای دیگر را داشته باشند.

متعهد و مسئولیت پذیر در اثاث کشی 

بسته بندی اثاث منزل

کلیه لوازم و وسایل منزل.ادارات.جهیزیه عروس از کوچکترین تا بزرگترین بارها را بصورت کاملا حرفه ای پک میکنیم،تا هیچ صدمه ای به وسایل نرسد.تجهیزات بسته بندی با کمترین قیمت بازار از جمله:کارتن های چند لایه_حبابدارهای ضربه گیر_کاور و رگال لباس_سلفون های ضخیم و مخصوص در اتوبار شهران موجود است.

شرکت حمل و نقل ما در غرب تهران آماده خدمت رسانی بصورت فعال در سراسر ایران می باشد؛کارشناسان مسئولیت پذیر شهران بار پاسخگوی۲۴ ساعته همشهریان گرامی در تمام نقاط تهران و استان های خود هستند.

شماره تماس

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۲۸

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۰۴

۰۹۱۲-۱۹۹۰۳۲۲

۰۹۱۲-۶۰۱۴۷۰۹

جا به جایی انواع اثاثیه

تضمین سلامت بار

تعرفه مناسب

بارنامه دولتی

حمل اثاثیه منزل غرب تهران

باربری شهران متعهد به ارائه بهترین خدمات در سطح منطقه است.خدمات حمل و نقل باربری(شهری و بین شهری .بسته بندی اصولی . باربری و حمل بار تهران به شهرستان و.. بصورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل در خدمت شماست.باربری با کمترین قیمت و توافقی.دارای انواع ماشین های باری هیوندا.ایسوزو.مینی خاور.خاور.نیسان وانت با بیمه و بارنامه دولتی رسمی ،تجهیزات مخصوص باری و حمل لوازم منزل در سراسر ایران به بهترین شکل ممکن می باشد.

باربری شهرزیبا

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!