ترفندهای بسته بندی برای اسباب کشی آسان ۲

ترفندهای بسته بندی برای اسباب کشی آسان 2

ترفندهای بسته بندی برای اسباب کشی آسان ۲

۴- زودتر رزرو کنید

اگر خدمات و کارکنان یک شرکت جابجایی را استخدام می کنید، لوازمی را تهیه می کنید، یا افراد حرفه ای مانند نقاش یا نظافتچی را برای کار در خانه استخدام می کنید، زودتر رزرو کنید. انتظار برای انجام این کار می‌تواند به معنای پرداخت هزینه بالاتر باشد، یا اصلاً ممکن است نتوانید کامیون یا وسیله نقلیه جابجایی رزرو کنید، به خصوص اگر فصل اوج جابجایی باشد.

۵- برنامه های کاربردی برای خانه جدید خود را برنامه ریزی کنید

پس از نهایی شدن تاریخ ها، با ارائه دهندگان خدمات برق خود تماس بگیرید تا خدمات را در خانه جدید خود برنامه ریزی کنند. شما نمی خواهید که خسته از جابجایی به آنجا برسید، فقط متوجه می شوید که برق، آب یا گرما قطع است. آن را از قبل برنامه ریزی کنید و سوابق درخواست های خود را در پوشه همراه خود نگه دارید.

۶-  موارد ضروری را همراه خود داشته باشید.

مطالعه بیشتر( باربری غرب تهران )

۷-  روی تجهیزات سرمایه گذاری کنید

چند روز قبل از جابجایی بزرگ، لوازم را تهیه کنید. آخرین چیزی که می‌خواهید این است که در حالی که جعبه‌های جابه‌جایی را بسته‌بندی می‌کنید یا مطمئن می‌شوید که همه چیز خارج از خانه است، به فروشگاه بروید. کاتر، باند چسب، نوار بسته بندی، دستمال کاغذی و کیسه زباله را سفارش دهید یا خریداری کنید. (اگر همه آنها در طول جابجایی استفاده نشوند، پس از آن همچنان مفید خواهند بود!)

برای تجهیزات جابجایی بزرگتر، در نظر گرفتن اجاره ابزار جابجایی از یک شرکت حمل و نقل (اگر سرویس باربری را استخدام می کنید، آنها به احتمال زیاد خدمات خود را به صورت حرفه ای خواهند داشت.) اگر اغلب جابجا می شوید، ممکن است بهتر باشد این ابزارها را خریداری کنید. چه با خرید، اجاره یا قرض گرفتن، مطمئن شوید که روکش مبلمان و یا طناب بستن در حین جابجایی در اختیار دارید.

۸-  یک کامیون با رمپ بارگیری دریافت کنید

اگر شما یک جابجایی DIY هستید، به یک کامیون با رمپ کاملاً نیاز دارید. ممکن است اجاره یک کامیون بدون کامیون ارزان‌تر باشد، اما زحمت (و تقلا) بلند کردن هر جعبه و اثاثیه به اندازه‌ای بالا که آن‌ها را وارد کامیون کنید، ساعت‌ها – به علاوه درد عضلات – به حرکت شما اضافه می‌کند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!