ترفندهای بسته بندی برای اسباب کشی آسان ۱

ترفندهای بسته بندی برای اسباب کشی آسان ۱

ترفندهای بسته بندی برای اسباب کشی آسان ۱

جمع کردن زندگی خود و حرکت در خیابان یا در سراسر کشور نباید فاجعه آمیز باشد. یاد بگیرید که چگونه جعبه هایی را برای جابجایی بسته بندی کنید و قبل از اینکه متوجه شوید در خانه جدید خود استراحت خواهید کرد.

اسباب کشی – مانند کشیدن دندان یا رانندگی در مسافت طولانی در مناظر غیر جالب – یکی از آن آزمایشاتی است که تقریباً همه باید با آن روبرو شوند. گاهی اوقات ناخوشایند است، هرگز سرگرم کننده نیست، اما معمولاً منجر به یک نتیجه مثبت می شود. البته با یک برنامه ریزی صحیح و اجتناب از اشتباهات رایج می توانید یک اسباب کشی راحتی را پشت سر بگذارید.

از قبل آماده شوید

خوشبختانه و احتمالاً چون تقریباً همه در نقطه ‌ای با اسباب کشی مواجه می شوند در، نکات جابجایی آزموده‌ شده و واقعی زیادی وجود دارد تا کل فرآیند را آسان ‌تر کند. پیروی از چک لیست می تواند به شما کمک کند مطمئن شوید که همه چیز از قبل، حین و بعد از جابجایی مرتب است. یکی دیگر از نکات خوب این است که متعهد به داشتن نگرش خوب در مورد همه تغییرات آینده باشید.

برخی از نکات جابجایی بر نحوه بسته بندی موثر کامیون در حال حرکت تمرکز دارند، در حالی که برخی دیگر یادآوری هایی برای لغو خدمات مختلف یا ترتیبی برای آماده سازی وسایل در خانه جدید ارائه می دهند. تمرکز بیشتر روی جزئیات کوچکتر است، مانند نحوه مراقبت از حیوانات خانگی در حین جابجایی یا کارهایی که باید انجام دهید وقتی باربرها ها دیر می کنند. با این حال، مهمترین نکات جابجایی ممکن است به خود نحوه ی آن مربوط باشد.

در حین جابجایی، خیلی چیزها ممکن است اشتباه پیش بروند. با تمام جزئیات و برنامه ریزی ها ، ممکن است در طول فرآیند جابجایی اشتباهی ظاهر شود. افراد مختلف نیازها یا نگرانی های خاصی خواهند داشت – مانند نحوه بسته بندی ظروف چینی برای جابجایی، جابجایی ایمن اثاثیه چوبی با ارزش یا ارثیه های ظریف – اما در بیشتر موارد، در این لیست کلی از نکات و ترفند های جابجایی است که کمک خواهد کرد. نگاهی بیندازید و برای جابجایی سریع ‌تر و آسان‌ تر آماده شوید.

 

 

مطالعه بیشتر( باربری غرب تهران )

نکات حرکتی، ترفندها و توصیه ها

۱- از شر برخی چیزها خلاص شوید

بسته بندی تمام دارایی های خود در جعبه ها، کیف ها و موارد دیگر می تواند طاقت فرسا باشد. با کاهش هر چه بیشتر بهم ریختگی ، کار را کمی برای خود آسان کنید . قبل از بسته بندی یک جعبه، یک پاکسازی بی رحمانه از اقلام استفاده نشده یا غیر ضروری انجام دهید. شما کمتر برای بسته بندی، کمتر برای جابجایی و کمتر برای باز کردن بسته خواهید داشت – و زندگی را در فضای جدید خود با یک صفحه تمیز آغاز خواهید کرد.

۲- یک پوشه همراه بسازید

شروع به جمع آوری اطلاعات آدرس جدید، اوراق اجاره یا خرید، انتقال قراردادها و موارد دیگر در یک پوشه کنید. (در صورت از بین رفتن باتری های رایانه یا تلفن در حین جابجایی، به جای نسخه دیجیتال، یک نسخه چاپی را در نظر بگیرید.) اگر در طول فرآیند برنامه ریزی یا خود جابجایی سؤالی پیش آمد، پاسخ (و سوابق توافقات، پرداخت، و بیشتر) در دست است.

۳- تا حد امکان از قبل بسته بندی کنید

در حالت ایده آل، هفته ها یا حتی ماه ها قبل از جابجایی (حتی اگر از مقصد نهایی مطمئن نیستید) آماده خواهید شد. با بسته بندی اقلام خارج از فصل و مواردی که از دست نخواهید داد، شروع کنید. اگر در تابستان جابه‌جا می‌شوید، می‌توانید کت‌های زمستانی را از قبل بسته‌بندی کنید – و احتمالاً کتاب‌ها و سایر وسایلی که هر چند وقت یک‌بار استفاده می شوند. وقتی بالاخره زمان جابه‌جایی فرا می‌رسد، بسیاری از آیتم‌ها از قبل آماده هستند و استرس کمتری به شما می‌دهند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!