بسته بندی و حمل مبلمان

بسته بندی و حمل مبلمان

بسته بندی و حمل مبلمان،یکی دیگر از مهم ترین عوامل در امور اثاث کشی می باشد.

چرا که در همه ی خانه ها حداقل،یک دست مبل وجود دارد. بنابرین باید به نکات و اصول بسته بندی مبلمان در جا به جایی آن آشنا باشید.

ما در این مطلب به اصول و نکات صحیحی که باید رعایت شود تا یک اسباب کشی آسان را تجربه کنید،پرداخته ایم.

بسته بندی مبلمان در  اسباب کشی:در هنگام حمل مبلمان،حتما به بسته بندی آن دقت داشته باشید.چرا که اگر بدرستی انجام نشود باعث پارگی در پارچه و شکستن و خش در تاج،دسته ها و پایه ایجاد می شود.البته به دلیل استفاده از متریال های مناسب برای انواع صندلی ها و مبلمان ها قطعا آسیب پذیری به حداقل رسیده،اما احتیاط شرط عقل است.

برای جلوگیری از هرگونه آسیب در بسته بندی و حمل مبلمان،از پتو مسافرتی یا سلفون های ضخیم جهت  بسته بندی             استفاده کنید. این کار علاوه بر محافظت باعث تمیز ماندن مبلمان و جا به جایی راحت می شود.

وقتی صحبت ازبسته بندی میکنیم منظورمان از انواع سرویس های چوبی مانند:

مبلمان

میز و صندلی

میز ناهار خوری

بوفه.کتابخانه.کمد.جاکفشی

مبل های راحتی و سلطنتی

و مبل های اداری می باشد.

شما می توانید از باربری شهران که خدمات حرفه ای در زمینه بسته بندی و حمل انواع لوازم منزل و ادارات را عرضه می کند،استفاده کنید.

نکات بسته بندی و حمل مبلمان در اثاث کشی

اگر قصد دارید که خودتان تمام کارهای بسته بندی را انجام دهید،ضروریست که به چند نکته مهم دقت بفرمایید،زیرا اگر اصولی انجام نشود،دچار خسارت می شوید.اگر همه ی فوت و فن ها را رعایت کنید میتوانید خود را برای یک اسباب کشی خوب چه در تهران و چه  در شهرستان  آماده کنید.

جدا کردن قطعه های مبل در اسباب کشی:

اگر میز و مبلمانتان قابلیت جدا شدن از هم را دارد،برای راحت تر حمل شدنش آنها را جدا کنید و اگر نمیتوانید دوباره سرهم کنیدشان،قبل از جدا کردن ،فیلم بگیرید تا هنگام سرهم کردنشان به مشکل نخورید.

انواع لوازم بسته بندی مبلمان در حمل

از دیگر نکات مهم در بسته بندی و حمل مبلمان،استفاده از لوازم باکیفیت است.از جمله لوازمی چون:پلاستیک حباب دار.سلفون محکم.کارتن های ضخیم.ضربه گیر.پتو مسافرتی و..برای بسته بندی محافظت شده بسیار کاربردی است.در هنگام جاگذاری در ماشین حمل بار؛ حتما به اطراف آن توجه کنید  که بدلیل قرار گرفتن مبل در کنار سایر وسایل،خراش یا آسیب وارد نشود و هچنین به ماشین مناسب و استاندارد توجه کنید زیرا اگر از ماشین کوچک برای اثاث کشی استفاده کنید ممکن است که لوازم را به زور روی هم تلنبار کنید که اینکار دچار خسارت می شود.

آموزش بسته بندی در اسباب کشی

بسته بندی و حمل مبلمان

یکی از ابزارهای مهم در بسته بندی انواع مبلمان در اسباب کشی،استفاده از پلاستیک های حباب دار است که حتما توصیه می شود که استفاده کنید زیرا خاصیت ضربه گیر بودنشان می تواند از وسایل محافظت کند و شما می توانید به جای آن از پتو مسافرتی و پارچه های ضخیم هم استفاده کنید.

برای محافظت از شیشه های میز می توانید از پارچه.پتو و پلاستیک های محکم استفاده کنید و با چسب یا طناب محکم ببندید.

در هنگام قرار دادن مبلمان در خاور،حتما به وزن لوازم دقت کنید و آنها را بطور مساوی در کامیون قرار دهید زیرا اگر لوازم سنگین

را یکطرف و کارتن ها و وسایل سبک را طرف دیگر بزارید در هنگام رانندگی و دست انداز لوازم به حرکت افتاده و ممکن است

باعث صدمه به بارتان در ماشین شود.

قطعا استفاده از خدمات باربری خوب و ماشین های استاندارد کار ما را در امور اثاث کشی راحت میکند و مااینجاییم  که این   خبر خوب را به شما خواننده ی این بخش از مقاله خود بدهیم که شرکت حمل ونقل و بسته بندی اتوبار شهران با نیروی ورزیده ی خود همراه با ماشین های استاندارد دارای مجوز تردد افتخار همکاری و خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز را به صورت شبانه روزی بدون هیچ محدودیت زمانی و تعداد کارگران و ماشین را دارد.

باربری شهران شرکتی معتبر در زمینه ی اسباب کشی انواع بارها،با۱۸سال سابقه دارای مجوز رسمی از اتحادیه می باشد.

تلفن های تماس:

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۲۸

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۰۴

۰۲۱-۴۴۰۳۲۵۰۰

۰۲۱-۴۴۷۶۶۷۳۵

۰۲۱-۲۲۱۷۹۸۷۸

۰۲۱-۸۸۵۶۴۹۱۳

اعتبار ما کیفیت کار ما است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!