بسته بندی ظروف شکستنی

  بسته بندی ظروف شکستنی

بسته بندی ظروف شکستنی

آموزش بسته بندی ظروف شکستنی و  شیشه ای در اثاث کشی جا به جایی و بسته بندی ظروف شکستنی،یکی از دغدغه های مهم در جا به جایی است که بسیاری از مردم در بسته بندی آنها را بدون لوازم محافظ در کارتن های سبک و نازک روی هم دیگه تلنبار می کنند که این کار باعث شکستن و آسیب بارهای شیشه ایی و حساس می شود. بهترین روش برای بسته بندی ظروف شکستنی و شیشه ایی،این است که ابتدا کارتن های محکم و سالم به تعداد مورد نیاز تهیه کنید. لوازمی چون قیچی. چسب محکم.محافظ های نظیر یونولیت،کاغذ های ضخیم و پلاستیک حباب دار در دسترس داشته باشید. تمامی ظروف حساس را حتما با پلاستیک های حباب دار یا کاغذهای ضخیم همراه با چسب ۵سانتی ببندید. از کف کارتن ها اطمینان پیدا کنید و زیرآنها را باچسب ببندید. وسایلی که بسته بندی کردید را در کارتن ها بچینید.دقت کنید که بار را سنگین نکنید زیرا باعث پاره شدن کارتن می شود. توصیه می کنیم که در آخر کار،در آنها را با چسب بسته بندی کنید تا هم فضای خالی اطراف از بین برود و هم از تکان خوردن ظروف شیشه ایی و حساس جلوگیری شود.

استفاده از یونولیت خرد شده در بسته بندی ظروف شکستنی

یکی از لوازمی که همیشه در دسترس است و قیمت ارزان و مناسبی دارد،فوم های تکه شده یا به اصطلاح یونولیت خرد شده است.این مواد از جنس پلی استاریرن ساخته شده است که معمولا در مصالح ساختمان فروشی ها فروخته می شود. یک ترفند مهم برای محکم کاری بسته بندی لوازم شکستنی خود این است که می توانید کارتنی را که بسته بندی کردید داخل کارتن دیگر بگذارید و مابین آنها را با فوم های تکه تکه شده پرکرده و با خیال راحت آنها را جا به جا کنید. علاوه بر مزیتی  که یونولیت دارد معایبی هم دارد که باید بدانید: به علت الکتریسیته ی ساکن در فوم ها باعث می شود که یونولیت به لباستان بچسبد و به راحتی جدا نشود. این فوم ها تجزیه ناپذیر هستند. از دیگر لوازم هایی که میتوان در بسته بندی ظروف شکستنی استفاده کرد میتوان از کسیه های هوا مخصوص ظروف شکستنی و شیشه ایی نام برد. این کسیه ها توسط پمپ هوا پر می شود و میتوانید به جای یونولیت از این کیسه ها استفاده کنید،البته استفاده از این لوازم هم نیازمند کارتن های بزرگتر است که باعث می شود فضای زیاد تری اشغال کند و تنها مزیت آن تولید زباله ی کمتر در بسته بندی است.

آشنایی با روش های بسته بندی انواع لوازم شکستی در حمل اصولی

  یک تکه پلاستیک حباب دار بردارید،بشقاب را در مرکز آن گذاشته و گوشه های پلاستیک را جمع کنید.اگر از کاغذ یا روزنامه استفاده میکنید حتما ۲تا۳ورق برای بسته بندی بردارید.اگر دیدید که لبه های ظرف مشخص است مجدد آن قسمت را با کاغذ ببندید. ترفند دیگر برای بسته بندی ظروف شکستنی می توان بکار برد این است که ظرف های هم اندازه و هم نوع را باهم بسته بندی کنیدبه این صورت که ظرف اول را در وسط کاغذ گذاشته و یکطرف را تا کرده و ظرف دومی را بگذاریدو کاغذ یا پلاستیک را دوباره تا بزنید و ادامه دهید تا ظرف ها تمام شوندو در آخر کل بسته بندی را چسب کاری کنید. لیوان فنجان و استکان نیاز به بسته بندی زیادی دارد اما نسبت به سایر ظروف شکستنی مقاوم ترند.ابتدا داخل هر لیوان را کاغذ گذاشته و سپس با پلاستیک یا کاغذ محکم ببندید. ظریف ترین اقلام درلوازم شکستنی ظروف پایه دار هستند.حتما درهنگام بسته بندی پایه ها را هم محکم با کاغذ و چسب ببندید. اگر زمان کمی برای بسته بندی دارید و دسترسی به لوازم مخصوص ندارید میتوانید از حوله و لباس و ملافه جهت بستن آنها استفاده کنیددقت داشته باشید که اگر از پیراهن و تی شرت استفاده میکنید حتما چند بار پیچیده یا از ۲عدد لباس استفاده کنید،زیرا ضربه گیره محکمی نیستند اما اگر چند لایه بپبچید به اندازه پلاستیک حبابدار محکم عمل می کنند. حتما محتویات هر کارتن را بعد از بسته بندیشان مشخص کنید این امر مهم ترین اصول پایه ای اسباب کشی منزل به حساب می آیدو باعث سهولت در کارتان می شود و هم کارگران حمل بار بادقت بیشتری آنها را جا به جا می کنند.

اتوبار شهران با مجوز رسمی از صنف اتحادیه آماده خدمت رسانی در تمام نقاط تهران و شهرستان می باشد.

همراه با بارنامه و بیمه نامه ی تضمینی.کارگران حرفه ای و پاسخگویی ۲۴ساعته حتی در ایام تعطیل

سته بندی ظروف شکستنی

تلفن باربری

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۰۴

۰۲۱۴۴۳۳۷۱۲۸

۰۲۱-۴۴۷۶۶۷۳۵

۰۲۱-۲۲۱۷۹۸۷۸

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!