باربری و حمل بارتهران به شهرستان

باربری دریاچه چیتگر

باربری و حمل بار تهران به شهرستان

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۰۴

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۲۸

کلیه خدمات باربری و حمل بار از تهران به شهرستان توسط نیروهای  کاربلد،رانندگان دارای صلاحیت و کارت سلامت ،همراه با انواع ماشین های چون(خاور.ایسوزو.هیوندا.وانت نیسان و وانت پیکان)در بهترین باربری واقع در غرب تهران همره با بیمه رایگان و بارنامه ثبت شده ی شرکت باربری شهران با بیش از ۲۰سال سابقه انجام می شود.

برای دریافت کلیه ی هزینه های حمل بار از تهران به سایر شهرستان ها و گرفتن مشاوره و راهنمایی باربری شهرستان می توانید به صورت شبانه روزی با کارشناسان باربری شهران در غرب منطقه  تهران تماس بگیرید.

سریع_ایمن_مطمئن

.قبول حمل کالا از استان تهران به تمام نقاط کشور بصورت شبانه روزی،مجهز به انواع خاور ها ی بروز .مسقف و موکت شده.

تماس با ما

۰۲۱-۴۴۷۶۶۷۲۰

۰۲۱-۴۴۷۶۶۷۳۵

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۰۴

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۲۸

باربری بلوار فردوس

به طور کلی مواردی که برای حمل بار و ارسال وسایل از تهران به شهرستان می تواند برای صاحب بار و یا گیرنده ی بار مهم باشد عبارت اند از:

  • نوع ماشین باربری حمل بار به شهرستان.
  • قیمت ماشین باری به شهر دیگر.
  • بارنامه ی معتبر.
  • بیمه نامه ای که درصورت خسارت بتوان تمام هزینه ها را جبران کند.
  • دقیق و متعهد بودن شرکت باربری که جا به جای  ایمن به عهده ش است.

تمامی موارد ذکر شده را به منظور خدمات بهتر در باربری و حمل بار تهران به شهرستان را برای مشتریان خود فراهم کرده ایم.

خدمات باربری تهران به شهرستان

  • حمل بار از تهران به شهرستان با خاور
  • حمل بار از تهران به شهرستان با ایسوزو و هیوندا
  • حمل اثاثیه از تهران به سایر شهرها با خاور های مسقف فلزی و چادری
  • در صورت نیاز،ارسال نیروی باربر به شهرستان جهت تخلیه ی بار

باربری شهرستان کاریست تخصصی که توسط نیروهای باربری شهران به صورت حرفه ای انجام می شود.بدلیل اینکه اثاثیه منزل،هنگام ارسال بار به شهرستان مسافت طولانی را باید طی کند،باید چیدمان بار اصولی و منظم باشد تا زمانیکه به مقصد برسد،هیچ گونه صدمه و خسارتی به بار وارد نشود.این کار مستلزم چیدمان حرفه ای می باشد.ارسال بار نیاز به بارنامه رسمی و دولتی دارد که در این امر لازم است که کد ملی مالک بار به باربری داده شود.

از دیگر مشکلات حمل بار از تهران به شهرستان هماهنگی و نبود کارگر در سایر شهرها جهت تخلیه بار می باشد که ما با ارسال نیرو جهت جا به جایی و تخلیه بار درمقصد این دغدغه و مشکل را حل کرده ایم.

باربری و حمل بار تهران به شهرستان

ویژگی های باربری تهران به شهرستان توسط شهران بار

  1. مزیت ما نسبت به باربری های دیگر چه در بسته بندی و جابه جای بار در تهران و چه در ارسال بار به مناطق و شهرهای دیگر این است که قیمت ما کاملا مناسب،مقرون به صرفه  است.زیرا تمامی هزینه های اعلام شده توسط باربری شهران ،زیر نظر صنف اتحادیه می باشد.
  2. انتخاب ماشین ها بدست خود مشتری است و ما تنوع ماشین های باربری را در شرکت خود داریم،پس با خیال راحت ماشین حمل بار، بار خود را انتخاب کنید.
  3. صدور بارنامه ی رسمی.
  4. بیمه رایگان جهت خسارت.ما هیچ هزینه ی اضافی از شما نمیگیریم.
  5. ارسال خدمات بسته بندی و سرعت در انتقال کالا از مبدا به مقصد و شهر مورد نظرتان.
  6. تخفیف های مناسبی از ۱۵%تا۴۰%در ایام و روزهای خاص.
  7. آدرس مشخص و ثبت شده ی باربری شهران.

شما می توانید به صورت حضوری،جهت قرارداد و رزرو و راحتی خاطر خود جهت اطمینان از باربری ما(اتوبار شهران)به آدرس زیر مراجعه نمایید.ما به صورت ۲۴ساعته خدمات حمل و نقل از تهران به شهرستان را به شما عزیزان با تخفیف ویژه ارائه می دهیم.همچنین می توانید در روزهای تعطیل از خدمات ما چه در تهران، چه در شهرستان بهره مند شوید،زیرا کار ما هیچ وقت تعطیلی ندارد و ما همیشه آماده خدمت رسانی به مشتریان خود هستیم و همراه شما جهت هرگونه تجهیزاتی که نیاز داشته باشید خواهیم بود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!