باربری غرب تهران

باربری مرکز تهران

باربری غرب تهران ،هزینه اتوبار:

اگر در تهران زندگی می کنید و به دنبال باربری در محدوده ی غرب تهران یا اتوبار در غرب تهران هستید،کافیست با یک تماس با شماره های شرکت حمل و نقل و اسباب کشی شهران بار تماس بگیرید و کار خود را به ما بسپارید.

اتوبار شهران کلیه خدمات باربری و حمل بار در محدوده غرب تهران،و تمامی منطقه ها و محدوده های غرب را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

مناطق تحت پوشش باربری غرب تهران(شهران بار):

باربری شهران_باربری کوهسار_باربری پونک_باربری جنت آباد_باربری شهرزیبا_باربری اکباتان_باربری همت_باربری ستاری_باربری باکری_

باربری بلوار فردوس_باربری ستارخان_باربری صادقیه_باربری کاشانی_باربری چیتگر_باربری کوی بیمه_باربری طرشت_باربری آزادی_باربری حصارک

باربری تهرانسر_باربری تهران ویلا_باربری امیرکبیر_باربری کن_باربی فرحزاد_باربری شهرک راه آهن_باربری منطقه۲۲_باربری چهار باغ_باربری چهاردیواری_

باربری مهرآباد_باربری سروآزاد_باربری پونک_باربری شهرک امید_باربری شهرک دانشگاه_باربری دریاچه_باربری کرج_باربری ورد آورد_باربری گرمدره

 

باربری شمال تهران

باربری شهران،با داشتن نیروی حرفه ای و استفاده از رانندگان آشنا به مناطق غرب تهران و کلیه مناطق،تمامی امور مربوط به حمل و اثاث کشی منزل و یا اداره شما را حتی در ایام تعطیل انجام میدهد.

نرخ ما همان نرخ ثبت شده و زیر نظر اتحادیه می باشد.

ما در این بخش از صفحه برخی از پارامتر های مهم و هزینه های باربری را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

هزینه ی باربری بستگی به عوامل مختلفی ازجمله:نوع ماشین.تعداد آن.تعداد کارگران درخواستی و طبقات.مسافت بین مبدا و مقصد باربری می باشد.

همچنین دستمزد کارگران برای طبقات مختلف و وسایل سنگین مانند:(تردمیل.گاوصندوق.یخچال ساید بای سایدو..)متفاوت است.

خدمات مطمئن باربری غرب تهران|شهران بار

بسته بندی حرفه ای

باربری شبانه روزی

انواع ماشین باری

بیمه رایگان

کادر مجرب و آموزش دیده در باربری غرب تهران:

در این شرکت،کلیه نیروها ؛از مدیریت و مشاوره تا رانندگان و کارگران زحمت کش حمل بار؛همگی افرادی کاربلد و بامهارت هستند که در زمینه ی مسئولیت خود،مهارت مورد نیاز را دریافت کرده اند و با تمام نیرو به هموطنان خود خدمت میکنند.

اگر بدنبال باربری منصف و کاردان باسابقه ی کاری بالا هستید؛بهترین باربری در غرب تهران، شهران بار مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود.

باربری غرب تهران،بسته بندی اصولی:

بسته بندی و چیدمان بارهای ظریف و شکستنی؛بسیار حساس است که به دقت و مهارت کافی نیازمند است و باید بسیار اصولی و اساسی بسته بندی و چیدمان شوند.

برای اینکه بارهای شکستنی آسیب نبیند،درزها و شکاف های بین لوازم را باید با نایلکس و فوم های نازک،پرکرد و محکم بسته بندی کرد.

باربری شهران در باربری غرب تهران بصورت تخصصی کلیه لوازم را بسته بندی و جا به جا میکند تا هیچگونه خسارتی اسباب و اثاثیه ایجاد نشود.

چیدمان اصولی بار در باربری غرب تهران:

کادر مجرب شهران بار در غرب،لوازم را بصورت دسته بندی شده در ماشین باری ، محکم و ثابت ،بار را مستقر میکنند.با رسیدن به مقصد و حمل بار توسط کارگران خوش اخلاق و توانمند باربری غرب تهران،مجدد به چیدمان ودکوراسیون منازل و محل کار به مشتریان کمک میکنند.

باربری غرب تهران
امکانات و تجهیزات باربری شهران:

در باربری غرب تهران،انواع ماشین باری در اندازه های کوچک(وانت بار و نیسان بار غرب)ماشین متوسط(کامیون های ۵تن.۱۰تن و ۱۵ تن.)و ماشین های سنگین برای بارهای زیاد و مسافت طولانی در دسترس است.

ماشین های باربری اتوبار شهران:ایسوزو.هیوندا.و خاور های بزرگ می باشد.

بیمه و بارنامه معتبر از دیگر خدمات وامکانات این شرکت می باشد.

دریافت مشاوره و شیوه برقراری ارتباط با باربری غرب تهران:

پس از اینکه با دفتر ما تماس گرفتید؛مشاوران ما شما را از چگونگی حمل ایمن بار،انتخاب مسیر مناسب.ساعت مناسب جهت اسباب کشی و همچنین هزینه حمل و نقل را به شما اطلاع میدهند.و  بابت مشاوره هیچ هزینه ای گرفته نمیشود.

اگر اتوبار شهران رابرای اسباب کشی خود برگزیده اید برای سفارش و رزرو ؛با شماره های زیر و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید.مشاوران ما به صورت ۲۴ساعته پاسخگو می باشند.

شماره تماس

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۲۸

۰۲۱-۴۴۰۳۲۵۰۰

آدرس

تهران

شهران.خیابان طوقانی.نبش کوچه افشار.

اگر شما هم اسباب کشی دارید،درنگ نکنید،به باربری غرب تهران اعتماد کنید و همین حالا تماس بگیرید و جا به جای خود را به ما بسپارید..

باربری غرب تهران دارای مجوز رسمی از اتحادیه