باربری شهرک گلستان

باربری شهرک گلستان
باربری پونک

باربری شهرک گلستان،حمل اسباب و اثاث کشی تضمینی بصورت شبانه روزی در تمام نقاط ایران.

..ما در کنار شما هستیم..

باربری گلستان،با سالها تجربه در عرصه ی خدمات حمل و نقل و جابه جایی آماده ی ارائه ی بهترین و باکیفیت ترین ها در زمینه اثاث کشی،بسته بندی و چیدمان در مناطق تهران و حومه (کرج.رباط کریم.هشتگرد.پرند و…)می باشد.

ما توانسته ایم با ارائه ی بهترین و سریعترین خدمات حمل بار،در تهران همواره رضایت مشتریان خود را بدست آوردیم و در این مسیر برای خدمت هرچه بهتر با تمام نیرو تلاش خواهیم کرد که باکیفیت ترین ها را به ارمغان بیاوریم.

از خصوصیات برجسته ی این شرکت،استفاده از بروز ترین تجهیزات برای حمل و نقل انواع لوازم و وسایل خانه و ادارات از کوچکترین اقلام تا بزرگترین ها همچون تردمیل گاو صندوق پیانو یخچال های ساید بای ساید.تجهیزات پزشکی.لوازم صنعتی و هر آنچه که نیاز به دقت و مهارت بالا در حمل و جابه جایی را دارد، به نحو احسنت انجام میدهیم.

باربری شهرک گلستان بمنظور کاهش استرس در زمان حمل اثاثیه اقدام به بیمه رایگان کرده است؛یعنی تمامی کالاها ولوازم مشتریان را در زمان جابه جایی اگر، ناپدید و یا شکسته شود،را برعهده و خسارت راپرداخت می کند.

شماره تماس

۰۲۱-۴۴۷۶۶۷۳۵

۰۲۱-۴۴۷۶۶۷۲۰

حمل تضمینی انواع لوازم

جابه جایی و حمل تمامی اسباب و اثاثیه منزل.ادارات.جهیزیه عروس

بسته بندی صحیح و اصولی

بسته بندی تخصصی مبلمان.یخچال.لوستر.و سایر وسایل

خدمات شبانه روزی

حمل بار بدون محدودیت زمانی ،شبانه روزی

ویژگی باربری شهرک گلستان:

  • بسته بندی اصولی
  • بیمه نامه معتبر باربری
  • سرعت و کیفیت در ارائه خدمات
  • حمل بارهای تخصصی و سنگین
  • بسته بندی لوازم قیمتی
  • ارائه خدمات شبانه روزی باربری
  • ارسال کارشناس فنی و مشاوره رایگان

بسته بندی تضمینی اثاثیه منزل:

پک و بسته بندی اصولی اثاثیه و لوازم منزل بوفه،ماشین ظرفشویی،لباسشویی انواع کارتن های ظروف شکستنی و سنگین نحوه ی بسته بندی برای جابه جایی به نوع بار و نوع اثاثیه منزل شما بستگی دارد.اما بهتر است اینکار را بدست تیمی بسپارید که خدمات را بدرستی انجام  می دهند و تجربه ی کافی را دارند.

تیم باربری گلستان،متشکل از افرادیست کاردان با سابقه ی کاری بالا و دارای کارت سلامت جسمی و روحی که میتوانند بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهند.

 

بیمه رایگان،بارنامه دولتی

فقط با یک تماس و رزرو اسباب کشی خود به مااز طریق سایت،شامل۲۰%تخفیف شوید..