باربری جنت آباد

 در باربری جنت آباد،حمل اثاثیه منزل در غرب تهران همراه با بسته بندی حرفه ای توسط کارکنان مجرب و ماشین های  باری استاندارد و قیمت مناسب انجام می شود.

ارسال بار به شهرستان بدون هیچ محدودیتی

باربری جنت آباد

بهترین شرکت اسباب کشی باربری جنت آباد

۱.داشتن کادری حرفه ای: از مهمترین قسمت اسباب کشی؛حمل بار توسط تیم باربر می باشد.یک شرکت معتبر باید دارای کارکنان متخصص در امور خود را داشته تا بتواند بدون آسیب و با دقت و سرعت عمل ،لوازم را به خوبی جا به جا کنند.

۲.ماشین مورد استفاده جهت باربری: از دیگر فاکتورهای موثر در جابه جایی اثاث منزل و دیگر ارگان ها،نوع ماشین می باشد.یک شرکت معتبر باید از وسیله نقلیه ی استاندارد و ایمن جهت حمل استفاده کند.

 

خدمات بسته بندی اثاثیه

صفر تا صد لوازم را بسته بندی می کنیم: اولین مراحل اسباب کشی  بسته بندی است،اگر به خوبی و به شیوه ی درست و حرفه ای انجام بگیرد،قطعا در زمان حمل وسایل منزل شما بدون دردسر و مشکل به مقصد مورد نظرتان خواهد رسید.

ازاین رو باربری جنت آباد،آماده است،خدمات بسته بندی منزل را خود به تنهایی انجام دهد زیرا تخصص کافی را دارد تا به بهترین روش وسایل را حمل کند.

نحوه بسته بندی اثاثیه

باتوجه به نوسان در چرخه ی اقتصادی ،بسته بندی لوازم منزل برای جابه جای یک دغدغه ی بزرگ برای مستاجران شده است.خوشبختانه باربری جنت آباد،با استفاده از کارتن های چندلایه درجه یک پلاستیک های ضد ضربه و سلفون های رولی ضخیم باکمترین قیمت و بالاترین کیفیت به کمک شما می آید که هم وسایل ها آسیب نبینند و اینکه کار مشتریان را در جهت حمل بار آسان کنند.

بطور معمول برای بسته کردن ظروف شکستنی و حساس از کارتن های پنج لایه محکم در ابعاد مختلف استفاده می شود.

باربری تهرانسر
  • اسباب کشی منزل
  • حمل بار ارگان های دولتی
  • حمل بار سنگین و خاص
  • جابه جایی اقلام شکننده
  • ارسال بار به شهرستان
  • بیمه رایگان
باربری جنت آباد

مناطق تحت پوشش

الهیه.جردن.ظفر.زعفرانیه.دولت.پاسداران.دروس.چیذر.شریعتی.شهرک غرب.صادقیه.ستارخان.شهران.پونک.سعادت آباد.جنت آباد.شهرک راه آهن.سردار جنگل.باغ فیض شهریبا.اشرفی اصفهانی.کرج.گرمدره.وردآورد.تحریش.هروی.مرزداران.گیشا .بلوار فردوس.اکباتان.فاطمی.آزادی.سردار حجازی.کن.سولقان.بریاک.سی متری جی

اتوبار باربری جنت آباد بمنظور ارائه خدمات کامل و بهینه به کلیه همشهریان و مشتریان خود در سراسر تهران،حومه و شهرستان ها،خدمات حمل و نقل و اسباب کشی را در شرکت خود فراهم آورد است.

ضمن برخورداری از مزایا و شرایط مناسب زمان اسباب کشی را خودتان انتخاب نمایید.به محض تماس ،کارشناسان ما هماهنگی های لازمه را انجام و زمان مورد نظر برای اسباب کشی را رزرو می کنند.

کافیست با شماره های زیر تماس بگیریدما صورت شبانه روزی در پاسخگویی به شما آماده اییم.

شماره تماس

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۰۴

۰۲۱-۴۴۳۳۷۱۲۸