باربری تهران به رشت

باربری تهران به رشت،حمل بار به تمامی شهرهای استان گیلان

باربری تهران به رشت

اتوبار شهران جزء قدیمی ترین شرکت های باربری در تهران میباشد که خدمات اسباب کشی چون(حمل و نقل.بسته بندی بار.جابه جایی انواع لوازم سبک و سنگین )را به سایر شهرستان های شمالی_غربی_شرقی_جنوبی کل ایران بصوت شبانه روزی ارائه میدهد.

شما مشتریان عزیز میتوانید فقط با یک تماس با شماره های زیر،نرخ کرایه حمل بار با خاور.ایسوزو.هیوندا.نیسان از تهران به رشت و مناطق شمالی  ایران را بصورت رایگان مشاوره و دریافت نمایید…

شماره تماس

۰۹۱۲۱۹۹۰۳۲۲

۰۹۱۲۶۰۱۴۷۰۹

مدیریت:قزوینه

باربری تهران به رشت(حمل بار با خاور): خاور بار یکی از خدمات اسباب کشی تهران به شمال می باشد که عمدتا برای حمل اثاثیه منزل،جهیزیه.بارهای اداری.شرکت ها و بارهای سنگین  تا حداکثر ۴تن مورد استفاده قرار میگیرد که مناسب ترین ماشین برای جابه جایی درون شهری . برون شهری میباشد.همچنین خاور بار انواع مختلفی از ماشین های مسقف،ایسوزو.هیوندا.کفی.مبلی.بغل بازشو را شامل است که میتوانید از این مورد ماشین ها استفاده کنید.

وانت بار تهران به رشت: یکی از پر استفاده ترین وسیله نقلیه برای اثاث کشی که میتوان نام برد وانت(نیسان_پیکان وانت)است که کاربرد آن برای حمل بار سبک تا وزن۵۰۰_۶۰۰کیلویی باشد که بارهایی که نیاز به خاور ندارد و ابعاد و حجم و وزنشان کم هست مانند:مبل سبک.میز.کمد.فرش.تعداد کارتن کم و کوچک.گل و گیاه.آبگرمکن سبک تخت خواب یک نفره را حمل کرد.

خدمات بسته بندی باربری تهران به رشت

از جمله خدمات بسته بندی ما برای اسباب کشی در تهران و ارسال بار به شهرهای دیگر به شرح زیر است:

  • پک و بسته بندی تمامی بارهای منزل (سنگین و سبک) از خدمات ویژه باربری شهران در تمامی نقاط ایران میباشد.
  • استفاده از خاورهای بلند و مسقف،دیواره موکت شده برای جلوگیری از هرگونه ضربه .شکستن و فرورفتن وسایل.
  • استفاده از بهترین و مرغوب ترین متریال برای ایمنی کامل وسایل 
  • بسته بندی اصولی مبلمان.کمد.کنسول.وسایل آشپزخانه توسط افراد کاربلد و کارگران وارد به اثاث کشی.

 

 

ارسال بار از تهران به رشت و سایر شهرها باتوجه به طولانی بودن مسافت،استرس بیشتری نسبت به اثاث کشی در داخل تهران هست.چرا که احتمال آسیب دیدن وسایل به سایر مناطق بیشتر است.بنابرین باید در انتخاب باربری برای حمل به شهرستان دقت و حساسیت بیشتری داشته باشید.در این شرایط که شما قصد جا به جایی به مکانی با مسافت طولانی هستید ،باید به سراغ شرکت های باربری بروید که تجربه کافی و به کارشان متعهد هستند بروید.

باربری تهران به رشت (شهران بار) معتبرترین.ارزان ترین و با سابقه ترین شرکت حمل بار به شهرهای شمالی است که از نیروهای ماهر و ورزیده همراه با امکانات و تجهیزات بروز برخوردارمیباشد.

هزینه حمل باربری تهران به رشت چقدر است؟

هزینه حمل باربری تهران به رشت و یا تهران به سایر مناطق بیرون شهر باتوجه به عواملی متغییر است.به همین علت نمیتوان قیمت دقیقی رو اعلام کرد.درباره هزینه های اسباب کشی به شهرستان؛فاکتورهایی تاثیر گذارند که در ادامه برخی از مهم ترین ها را اشاره کردیم:

  1. طول مسیر: هزینه حمل و نقل بار تحت تاثیر مسافت بین تهران به شهرستان مورد نظرتان میباشد.هرچه فاصله از مبدا(تهران)به مقصد نزدیک،هزینه کم و یا بلعکس،اگر فاصله طولانی ،هزینه  بیشتر میشود.
  2. ابعاد و نوع وسیله حمل بار: باتوجه به وزن بار شما،ابعادخاور مشخص میشود،هرچه وسیله نقلیه بزرگتر هزینه بیشتر و هزینه افزایش می یابد.از ویژگی ها مهم یک شرکت باری؛دراختیار داشتن انواع  ماشین هااست.
  3. قیمت سوخت:قیمت سوخت مصرفی،عامل تاثیرگذاری در هزینه ارسال بار می باشد.
  4. وزن کالا: از دیگر فاکتورهای مهم در قیمت نهایی میباشد؛هرجه وزن و حجم کمتر جابه جایی هم ارزان تر خواهد بود.

بارنامه یک سند مهم در ارسال بار برون شهری بعنوان یک سند مالکیت برای گیرنده است و نوعی مجوز عبور برای راننده میباشد.تمامی اطلاعات مرتبط با بار شامل(نوع بار.ارزش مالی.وزن بار.مشخصات راننده ،فرستنده و گیرنده )درج میشود.

در جابه جایی بار،خصوصا تهران به سایر شهرستان ها،خطرات بسیاری ممکن است بار را تهدید کند.به همین علت؛در ابتدا باید بار را بر اساس ارزش مالی بیمه کنید.در این شرایط شما میتوانید درصورت آسیب دیدن یا مفقود شدن،خسارت را دریافت کنید.

باربری تهران به رشت

باربری تهران به رشت ،دارای مزیت های مهمی از جمله:ارائه بیمه و بارنامه مطمئن برای سلامت رسیدن بار از تهران به رشت و سایر شهرها می باشد.

رانندگان و کارگران بااخلاق و دارای کارت سلامت در مجموعه ما هستند.

دریافت هزینه براساس نرخ اتحادیه با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت.

تحویل بار در کوتاه ترین زمان ممکن.

دارای نیرو متخصص برای بسته بندی.حمل و جابه جایی

شرکت ثبت شده،زیر نظر اتحادیه باربری تهران بزرگ

در مجموعه شهران بار،باربری تهران به رشت،حمل بار از مبدا مورد نظر به سراسر کشور و شهرهای شمالی از جمله:بندر انزلی لاهیجان فومن لنگرود هشتپر رودسر سیاهکل ماسال املش منجیل اسالم چابکسر رانکوه ماسوله تنکابن پیربازار و …انجام میشود.