باربری از تهران به شمال

باربری از تهران به شمال

برای حمل بار خود از تهران به شمال،همین الان با ما تماس بگیرید،تا سروریس باربری و خدمات اسباب کشی ارزان قیمت رابه شما ارائه دهیم..

یکی از تخصصی ترین خدمات ما جا به جایی بارهای سنگین از تهران به سایر شهرستان ها می باشد. ما تمامی بارها و تجهیزات کارخانه ها.ادارات.شرکت ها و انواع لوازم منزل را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ممکن حمل و نقل میکنیم.

باربری از تهران به شمال یکی از باربری های مهم در تهران می باشد که صفر تا صد  خدمات اسباب کشی را از مبدا تا مقصد، بیمه رایگان می کند.

باربری از تهران به شمال

این اتوبار با بیش از ۳۰سال سابقه آماده سرویس دهی به مشتریان خود می باشد.

حمل بار از تهران به شهرستان های شمال کشور،در تمامی ساعات بصورت شبانه روزی (بدون تعطیلی) انجام پذیر می باشدوبرای هماهنگی و مشاوره رایگان و استعلام قیمت میتوانید باشماره:۰۹۱۲۶۰۱۴۷۰۹ تماس بگیرید.

حمل بار توسط انواع ماشین های باربری انجام میشود.

باربری از تهران به شمال :ارائه خدمات بسته بندی و حمل و جابه جایی بار،توسط کارگران حرفه ای از شروع بارگیری(تهران)تا زمان تخلیه باربه (شمال و سایر شهرهای شمالی) امکان پذیر میباشد.

بهترین خدمات بسته بندی

بسته بندی اثاثیه منزل یکی از مراحل مهم در جا به جایی بار به کل مناطق میباشد.در شرکت ما تیم متخصص و مجربی در این زمینه بسته بندی اثاثیه منزل فعالیت میکنند.

از ویژه گی های مهمی که میتوان اشاره کرد:

  • بسته بندی مواد حساس:ابتدا کارگران ما، لوازمی چون شیشه و آیینه را بصورت جداگانه با تجهیزات مناسب چون،کارتن_فوم های محافظ_بوبل های هوا می بندند.
  • قطعات کوچک:اگر وسیله ای پیچ یا مهره زیاد داشته باشد آنها را جداگانه در جعبه های پلاستیکی جمع آوری و به وسیله میچسبانند تا از گم شدنشان جلوگیری شود.
  • قطعه های بزرگ:مبل.یخچال.تردمیل .گاو صندوق.بوفه های یک تیکه.وسایل الکترونیکی را با کاورهای مناسب و جعبه .کارتن بسته بندی میکنند.
  • برچسب گذاری:برای راحتتر شدن اسباب کشی و سرعت بخشیدن به امور جابه جایی؛تمامی کارتن هایی که بسته بندی شده برچسب زده تا فرایند چیدمان سریعتر انجام شود.

ما با استفاد از مواد باکیفیت و روش های حرفه ایی و به روز سلامت بارتان را با باربری تهران به شمال تضمین می کنیم.

باربری غرب تهران

باربری از تهران به شمال

اسباب کشی ارزان:خدمات حمل و بسته بندی بار از تهران به سایر شهرستان ها بااینکه کار سنگین و سخت و طولانی است و نیاز به به صرف انرژی زیادی دارد،اما کارگران زحمتکش باربری(شهران) خدمات حمل و نقل به شهرهای شمالی را با قیمت ارزان و تعرفه ثابت و مشخصی انحام میدهند.اولویت ما ،انجام کاری تمیز_سریع و ضمانت ما سالم رساندن بار مشتریان گرامیمان می باشد.

باربری از تهران به شمال

باربری جاده ای به معنای حمل بار با وسیایل نقلیه کامیون.خاور و ..است.این روش مزایای مانند انتخاب ساعت و روز حمل بار و تحویل بار.تنوع اندازه و نوع بار.امکان حمل بارهای حجیم و سنگین میباشد.

باربری از تهران به شمال دارای تعرفه های مختلفی است که به عوامل متعددی بستگی دارد.برخی ازین عوامل:

نوع وسیله نقلیه:اگر باری بیشتر باشد و نیاز به خدمات ویژه ای باشد،هزینه بیشتری دریافت میشود.

وزن و حجم بار:مقدار وزن تاثیر زیادی بر هزینه ها دارد.بار سنگین ممکن است نیاز به وسیله نقلیه با ظرفیت بیشتر باشد که هزینه را افزایش میدهد.

مسافت بین مبدا و مقصد:فاصله بین نقل و انتقال بار هزینه را افزایش میدهد.یک اثاث کشی در تهران به تهران با یک حمل بار از تهران به شمال بنا به فاصله جغرافیایی و فاصله طولانی،هزینه بیشتری نیاز دارد.

زمان بارگیری و تخلیه بار:زمانیکه صرف بارگیری و تخلیه بار صرف میشود؛نقش مهمی در هزینه باربری تهران به شمال را دارد.اگر عملیات بارگیری و تخلیه طول بکشد هزینه افزایش پیدا میکند.

نگهداری و بسته بندی:حفاظت بار بر تعرفه  آن تاثیر دارد.بسته بندی مناسب میتواند خسارت احتمالی را کاهش دهد.

نکات مهم در باربری از تهران به شمال

  1. قبل از انتخاب شرکت باربری؛حتما از مجوز آن مطمئن شوید.
  2. نوع بار خود را با باربری مشخص کنید.
  3. وسایل را با دقت بسته بندی کنید تا در طول حمل آسیب نبیند.
  4. مسیر و زمان تحویل بار را مشخص کرده تا در ساعت معین به مقصد برسد.
  5. هنگام تحویل بار از وضعیت سلامت آنها مطلع شوید.

ارسال بار و اسباب کشی از تهران به کدامین شهرهای شمالی با باربری شهران ممکن است؟؟؟

حمل بار تهران

بهشر.چالوس.کلاردشت.سواد کوه.عباس آباد .تنکابن.قائم شهر.بابلسر.مینودشت.کلاله.بندر ترکمن.نوشهر.دورود.نکا.گنبد کاووس.

.محمودآباد.گلوگاه.رامیان.لاهیجان.آستارا.لنگرود.رضوانشهر.کلاچای.تالش.فومن.آستانه

اشرفیه.رودسر.رودبار.منجیل.ساری.آمل.بابل..نور.چمستان.شیرگاه.کیاسر..رویان. کنار.نشتارود.ایزدشهر.سوادکوه.لوشان.نمک آبرود.  رشت

پل  سفید.فریدون کنار و…

تمامی نقاط شمالی کشور زیر نظر باربری شهران همراه با بیمه رایگان و بارنامه دولتی.

باربری از تهران به شهرستان (کلیه مناطق شمالی کشور) همراه با رهگیری قانونی

  • حمل و نقل انواع بارهای سبک و سنگین ادارات،موسسات،شرکت ها ،جهیزیه و منزل
  • خاور و نیسان
  • ماشین های بزرگ و مسقف،موکت کاری شده