اثاث کشی کوهک بار

اثاث کشی کوهک بار

اسباب کشی راحت و تضمینی را با کوهک بار تجربه کنید.

راهنمایی کامل و جامع حمل و جابه جایی…

برنامه ریزی: برای حمل بار و نقل مکان کردن در اصل باید یک چک لیستی  از اقداماتی که میخواهیم انجام بدهیم داشته باشیم.این کار باعث میشود تا بتوانید آسوده روند اثاث کشی را شروع و به انتها برسانید.

به طور کلی نقل مکان یک پروسه طاقت فرسا و پر استرس و هزینه بر است.انتخاب یک شرکت باربری خوب این کمک را به شما میکند تا با کمترین دغدغه و مناسب ترین قیمت جابجا شوید.دسته بندی وسایل و زمانبندی برای جمع کردن آنها و الویت گذاری برای این کار از دیگر مواردی است که انتظار می رود در برنامه ریزی دیده شود وقبل از شروع پروسه اسباب کشی انجام شود.

اثاث کشی کوهک بار بدون محدودیت ،آماده خدمت رسانی در امور بسته بندی می باشد. 

بسته بندی: از موارد مهم اثاث کشی تهیه لوازم بسته بندی می باشد.لیبل و برچسب نشانه گذاری .چسب پهن.سلفون.طناب یا بند.ماژیک.گونی.نایلون حبابدار.

دسته بندی وسایل قبل از اثاث کشی: وقتی وسایل دسته بندی میشود،شما بهتر میدانید هر بخش از وسایل به چه نوع لوازمی برای بسته بندی نیاز دارند،چطور باید در کنار هم قرار بگیرند یا چه زمانی جمع شوند تا در زمان حمل و باز کردن براحتی قابل تشخیص بوده و از آسیب های احتمالی آن جلوگیری شود.

ایمنی اثاث کشی را با کوهک بار تضمین کنید..

شرکت باربری و روز حمل بارتان را مشخص کنید: انتخاب باربری از مهمترین تصمیماتی ست که باید قبل از نقل مکان گرفت.متاسفانه بسیاری از شرکت های باربر چه در تهران و شهرستان ها بدون مجوز و بدون کارگران ثابت و بدون دفتر فقط بایک خط تلفن در منزل  کار میکنند و اگر در هنگام اسباب کشی خسارتی به بار و یا وسایلی مفقود شود هیچکس پاسخگو نمیباشد.اما باربری کوهک در غرب تهران زیر مجموعه یکی از بهترین و باسابقه ترین باربری ها (شهران بار) می باشد.این باربری با بیش از ۱۸سال سابقه کار،دارای مجوز رسمی از اتحادیه کلیه لوازم و وسایل را بیمه میکند.

خدمات ما چیست؟

نقل مکان یا اثاث کشی، یک فرایند یک یا چند فرد است یک خانه را ترک کنید
و در یک جا دیگر قرار بگیرید

خدمات خانه به خانه

بسته بندی وسایل

جابجایی با مراقبت

ارسال بار به شهرستان

اثاث کشی کوهک بار

  • باربری ارزان و مقرون به صرفه
  • باربری بین شهری
  • ارسال بار تهران به شهرستان و بالعکس
  • خدمات بسته بندی
  • جا به جایی اسباب اثاثیه منزل
  • بیمه و بارنامه دولتی
  • بدون محدودیت و تعطیلی
  • حمل بار سنگین 

بهترین تعرفه ها در تهران

|قیمت ها را مقایسه کنید!اثاث کشی کوهک بار در غرب تهران،قیمت انواع خدمات باربری حمل اسباب و جابه جایی|باربری ارزان.سریع.مطمئن

“ما در شرکت خود؛اهمیت تحویل کارآمد برای کسب و کار شما را درک میکنیم.به همین دلیل در تلاش هستیم تا بهترین خدمات ممکن را با رسیدگی ایمن،تحویل به موقع ارائه دهیم.”

اثاث کشی کوهک بار
اثاث کشی کوهک بار